opdateret 19/12-2020

Der indføres krav om brug af mundbind eller visir i forbindelse med teoretisk og praktisk køreundervisning, manøvrebane, køreteknisk anlæg teoriprøver og praktisk prøve.

CORONAPAS:

Det er et krav ved fremmøde på alle aktiviteter på køreskolen (teoriundervisning, manøvrebane, praktisk køreundervisning, køretekniske anlæg, Færdselsrelateret førstehjælp, teoriprøve og praktisk køreprøve), at du kan forevise corona-pas:

Det kan enten være en negativ PCR-test, der er højst 72 timer gammel eller en hurtigtest (antigentest), der er højst 48 timer gammel. Dit coronapas er også gyldigt, hvis du har været smittet med COVID-19 inden for de seneste 6 måneder (180 dage), eller hvis du er vaccineret.

Har du spørgsmål til ovenstående, så kontakt venligst køreskolen på jan@schaarup.dk eller 23441080.

På forhånd tak til jer alle og pas godt på hinanden.

Hvis du har nogen spørgsmål, så tøv ikke med at tage kontakt til mig på tlf. 2344 1080.