lovpakke_splash_13950_version.png

RING 2344 1080 for mere information

NYHED: MC KØREKORT

KOM GODT I GANG

Hos os kommer du til den første teorilektion, hvor vi gennemgår vores køreskole. Vi lægger vægt på, at undervisningen er inddragende og møder vores elever i øjenhøjde. Teoriholdene er på max 14 elever. Vi bruger online kalendersystem på køreskolen, hvor eleverne / kørelæren går ind og bestiller tid til kørelektionerne. På den måde kan I vælge de tider som passer jer bedst.

PRISER

LOVPAKKE STANDARD BIL (kat B)

11.850 kr.

Du sparer 2.235 kr.

Betaling kan deles op i 3 rater uden ekstra gebyr.

lovpakke_splash_13950_version.png

Teori –  ubegrænset 6 mdr.

Manøvrebane – 4 lektioner à 45 min.

Kørelektioner – 16 lektioner à 45 min.

Køreteknisk anlæg – 4 lektioner à 45 min.

SCHAARUPS KØRESKOLE

Schaarups Køreskole ejes og drives af Jan Schaarup. Jeg er uddannet grafiker og har tidligere undervist 10 år i motocross på en ungdomsskole og har selv kørt motocross og motorcykel i en årrække. Derudover så har jeg været træner i fodbold i en del år, hvor jeg har taget coaching uddannelse indenfor DGI og DBU, hvor der blev lagt vægt på, hvordan man får unge mennesker til at lære via positiv læring.

OM OS

Vi tilbyder undervisning fra vores lokaler i Slagteristræde 4, 4000 Roskilde, som ligger tæt på busholdepladsen ved Roskilde station. Det ligger lige overfor Jan & Bo's Lystfiskershop. Undervisningen foregår i et afslappet miljø tilpasset dine evner og færdigheder. Du er velkommen til at komme forbi vores lokaler og få en snak.

VORES ELEVER

⭑⭑⭑⭑⭑​

Jeg er netop lige blevet færdig med kørekort hos Jan. Alt er forløbet efter planen og alt er udført utroligt professionelt. Tiderne er overholdt og alt er gennemskueligt, skulle man dog have spørgsmål, er han utrolig god og hurtig til at svare.Jeg kan varmt anbefale Schaarups Køreskole! :)

Annemette Jakobsen

⭑⭑⭑⭑⭑​

2 X Kørekort er i hus. Stor Tak til Jan for et super godt forløb for mine unger.
Han har hjulpet 2 unge med lidt specielle behov, begge har fået kørekort på 12 uger.

Mette Mortensen

⭑⭑⭑⭑⭑​

Jeg kan klart anbefale Jan og Bo, de er begge utrolige imødekommende, smilende og er sikkert ikke bleg for at hører en dårlig joke 😃Hele forløbet er overskueligt, både det digitale, teorierne og timerne man har på vejene. Jeg har ikke ét ord dårligt om Schaarups køreskole. Jeg giver 100 stjerner herfra!

Jeanne Jeppesen

⭑⭑⭑⭑⭑​

Jan overtog mig fra en anden kørelærer, hvor jeg havde været i lidt over 1 år. Ligefra da jeg startede forløbet på Schaarups køreskole følte jeg mig tryg og lærte utrolig meget fra gang til gang. Jeg kan kun varmt anbefale Schaarups køreskole. den er alle pengene værd:)

Cecilie Thoms