BILERNE PÅ KØRESKOLEN

VW GOLF VIII eHYBRID automatgear

Super lækker bil med automatgear. Den er utrolig let at manøvrere med og så er har den en god størrelse at lære at køre bil i. Bilen er godt udstyret, som gør det en fornøjelse at køre i by og motorvej Bilen er godt udstyret med bl.a. P-sensorer og bakkamera.

20240322_060521.jpg
20190630_084215_retouch_v2.jpg
VW GOLF VII 1,5 TSi Highline

En super letkørt skolebil. Den er let manøvrere med og så har den rigeligt med motorkraft. Bilen er udstyret med automatisk start/stopfunktion, så hvis bilen går ud skal du træde koblingen ned, så starter den igen automatisk. Derudover er bilen udstyret med P-sensorer og bakkamera.

VW GOLF VII 1,4 TSi

En super letkørt skolebil. Den er let manøvrere med og så har den rigeligt med motorkraft. Bilen er udstyret med automatisk start/stopfunktion, så hvis bilen går ud skal du træde koblingen ned, så starter den igen automatisk. Derudover er bilen udstyret med P-sensorer.

lise-golf.jpeg
312616801_493956952655567_4344903482237444373_n.jpg
SKODA SCALA 1,0 TSi Comfortline

FORD FIESTA 1,0 Ecoboost

En super fin skolebil, der køre langt på literen. Den er let manøvrere med og så har den rigeligt med motorkraft trods sin størrelse. Bilen er udstyret med automatisk start/stopfunktion, så hvis bilen går ud skal du træde koblingen ned, så starter den igen automatisk.

bo-ford.jpg