MC PÅ KØRESKOLEN

kawaZ650-white.png
KAWASAKI Z650 (A + A2)

Motorcyklerne er super lette at køre og manøvrere med. Den er udstyret med ABS (Anti-Blokerings bremse System), Assist og Slipper Koblingen er let og præcis at aktivere, og minimerer samtidig baghjuls step ved hård motorbremsning. ECO-indikator for økonomisk kørsel. Der kan installeres højt eller lavt sæde, hvis der er behov for dette.

kawaZ650-black.png
kawaZ650-gold.png
suzuGSXS125-black.webp
SUZUKI GSXS 125 (A1 - 15 hk)

Motorcyklen er meget let at køre med de store hjul og dens vægt på kun 133 kg. Du vil kunne nyde en oprejst siddestilling som du helt sikkert vil sætte pris på på vejen. LCD display holder dig hele tiden orienteret med de vigtigste informationer så som fart og gear. Den kører imponerende langt på literen grundet sit lave brændstofforbrug. For at passe motorcyklen skal elev være ca. 170 høj, hvis du er i tvivl, som kom forbi køreskolen og prøv motorcyklen.