UNDERVISNINGSFORLØB

20220113_102125.jpg
TEORI

Teoriundervisningen foregår over 8 gange (i alt 29 lektioner). Det er et lovkrav, at alle lektioner i både teori og praktiske lektioner tages jf. kørekortbekendtgørelsen. Undervisningen foregår i et afslappet miljø, så du har mulighed for at få besvaret dine spørgsmål og du har adgang til teoriundervisning indtil du har været alle lektioner igennem.

man5.jpg
MANØVREBANE

Skal du på inden du skal ud og køre på vejene og det foregår på en lukket manøvrebane i 4 x 45 min. Efter en kort instruktion får du for første gang selv lov til at sidde bag rattet og styre bilen. Når du laver øvelserne er du alene i bilen og du bliver instrueret af din kørelærer over radioen.

20190630_084215_retouch_v2.jpg
PRAKTIK I SKOLEVOGN

Den praktiske undervisning foregår i skolevognen. Det er et lovkrav, at man skal have 16 kørelektioner og teori og praktiske lektioner tages jf. kørekortbekendtgørelsen. Undervisningen foregår i vores VW Golf VII, Volvo V60 og Skoda Scala. Bilenerne er let at køre og har start/stop funktion, så hvis bilen går ud, så trædes koblingen ned og bilen starter automatisk. Bilen er udstyret med parkeringscensorer og bakkamera.

Glatbane.jpg
KØRETEKNISK ANLÆG

Når du skal på køreteknisk anlæg, så vil du under sikre forhold opleve, hvordan bilen reagerer i kritiske situationer. Du vil blive instrueret teoretisk inden du alene skal køre bilen. Du vil blive instrueret over radioen af en godkendt instruktør.

HUSK LEKTIONSPLANEN.

HUSK ANSØGNING OM KØREKORT.